7 Aralık 2009 Pazartesi

Bershka 2009 - 2010 Kış Koleksiyonu

Gönderen injuas

Bershka tarzını ve çizgisini beğendiğim günlük kıyafetlerim için en çok baş vurduğum markalardan bir tanesi. Cep yakmayan fiyatları ve şık kombinlerinden yararlanabildiğim için seviyorum sanırım bershka'yı :) Bu kış da stlinize yardımı dokunabilecek bir kaç kombini sizin için seçtim.



Leopar deseninden bu yıl da faydalanan Bershka'ya teşekkürü borç bilirim yeleğe bayıldımmm... Ayrıca tarzından ödün vermeyenlere bu kış kesinlikle bir kürk yelek tavsiye ediyorum söylemedi demeyin!!!


Mini elbiseleri ve trikolarında da gayet başarılı buldum Bershka'yı. Bu modelleri hem uzun hem de bilek boyundaki botlarınızla çok rahat kombinleyebilirsiniz.


Şort- yelek- uzun çizme kombini de gayet hoş görünüyor. Burada da leopar deseni kullanılmış. İddialı olmayı ve bakışları üzerine çekmeyi sevenler tam size göre bir tercih.


Kampüs şıklığını yansıtan kombinleri de hemen bulup çıkardım. Özellikle kullanmayı düşündüğüm 2 kombin, buyrun....

Cidden cesur ve farklı olmaktan hoşlananlar son 2 kombinim de sizlere. Rayban gözlükleriniz için ;)


Kısaca I love Bershka :D

0 yorum:

 

Kadına Özgü Copyright © 2012