12 Nisan 2008 Cumartesi

Erkek Dili Çözüldü !..

Gönderen injuas
Herhangi bir zamanda hic beklemediginiz bir cümleyle karsınıza mı cıktı? Eminiz olmuştur... Merak etmeyin sizin için söylediği her kelimeyi çevirdik. İşte buyrun bakalım söyledigi bu karısık cunleler aslında ne anlama geliyor :))




Herşey çok heyecanlı ve güzel gidiyor. Yeni tanıstınız ve tam gaz dewam etmek istiyorsunuz. Ama bakın size ne diyor:

- Lütfen ilişkimiz biraz daha yavaslatalım. Kendimi birşeylerin ortasında bulmak istemiyorum
Söylemek istediği:

-Sanırım senden hoşlanıyorum ama diger secenekleri de kacırmak istemiyorum.

Peki neden yalan söylüyor:

Hiçbir erkek size hala baska birilerine de sans verebilecegini itiraf etmek istemez. Eger size uslanmak istemediginin gercek sebebini söylerse kendini kötü hisseder. Ayrıca çapkınlıktan elini etegini cekmek icin sizin dogru kadın oldugunuzdan emin olmak ister.

Aslında size göre ilişkinizde hersey yolunda. Bir kac kez kavga etmiş olsanız da bunlar işin tuzu biberi değil mi canım? Ama bakın size ne diyor:

- Biraz ara verelim mi? Sanırım ikimizin de düşünmeye ihtiyacı var...

Söylemek istediği:
- Aslında bitsin istiyorum ama bunun için yeterince cesaretim yok.

Peki neden yalan söylüyor:

Kalbinizi kırarak kötü biriymiş gibi görünmek istemiyor da ondan. Tam tersine sizin ilişkinizi onu yerine bitirmenizi umuyor. Ve bunu duymak gercekten canınızı acıtabilir ama buyuk ihtimalle baska birini bulmustur bile.


Daha dün birlikteydiniz ve zamanın nasıl gectigini bile anlamadınız. Fakat bugun iş cıkısı bulusmanızda somurttukca somurtuyor.Sordugunuzda ise aldıgınız cevap:

- Bu senle ilgili değil. Bişey yok bosver...

Söylemek istediği:
- Cok berbat bir gun gecirdim ve sadece Tv izleyip dinlenmek istiyorum.

Peki neden yalan söylüyor:

Biz kadınlar kötü bir şey oldugunda bunu hemen arkadaslarımızla konusup onların da fikrni almak isteriz ve konuyu surekli yeniden degerlendiririz. Erkekler ise bu konuda cok da bize benzemezler.Böyle durumlarda sakin bi yerde olmayı ve hicbirsey olmamıs gibi davranmak isterler. Size bundan bahsetmemlerinin sebebi ise eger bir sey söylerlerse sizin konunun her detayını öğrenmek isteyeceğinizdir.

Artık ayrıldınız ve onu bir daha görmek bile istemiyorsunuz. Tam arkanızı dönüp gideceksiniz ki bakın ne diyor:

- Hala arkadas kalamaz mıyız?

Söylemek istediği:
- Çok hoş bir kızsın ve senin yanında olmayı seviyorum ama senle flört etmek istemiyorum.

Peki neden yalan söylüyor:

Sizi hayal kırıklıgına ugratmak neredeyse onun tarzı. Sizin cevrenizden hoslanıyor ve sizden de ama o anlamda sizinle olmak istemiyor. Ama dikkat etmelisiniz cıkarları icin arkadaslık kurmak istiyor olabilir. Eger arkadas kalmaya kara verdiyseniz bazı sınırlarınızın oldugundan emin olun.

0 yorum:

 

Kadına Özgü Copyright © 2012