23 Ağustos 2012 Perşembe

Sherri Sherri Lady =)

Gönderen injuas
Farkındayım mezuniyet-düğün sezonu geldi geçiyor bile... Ama bu yazıyı yazmazsam bu blog eksik kalır bence =)

Benim sevgili kuzenim düğün tarihini bizi yaz aylarının yapışıklığından kurtarmak için Ekim'e atınca ben de yeni yeni kıyafet bakmaya başladım tabi. Hal böyle olunca buyrun size favori markam ve favori modelleri !

Sherri Hill kesinlikle abiyelerinizde tercih edeceğiniz marka olsun diyorum başka da bişi demiyorum... Ama duramam tabi ki. 

Hadi bakalım başlıyoruzz...

Sherri Hill - 1453



Sırt dekoltesini seven ve iyi taşıdığımı düşünen biri olarak öncelikli modelim uzun ve sırt dekolteli bir elbise tıpkı bunu gibi =) Ancak göğüs kısmındaki drapelerden çok hoşnut değilim aslında. Ön tarafında dümdüz inmesini tercih ederdim.


Ama Jenna Morasca benim gibi düşünmemiş, kötü de durmamış açıkçası.

Sherri Hill - 1522 


1453'ün kısa ve kolları dirsekte biten modeli. Bunu da beğendim ancak bu kadar derin sırt dekoltesi bence uzun modellerde daha güzel duruyor.

Sherri Hill - 1469






1469 bence kalsik bir model kesinlikle bu tarz elbiselerin olması gerektiği gibi. Kısa, uzun kollu, çok derin olmayan sırt dekoltesi ve tabiki ışıltılı.










Tam bir klasik !..



Sherri Hill - 8421

İşte budur dediğim model. Mini olmasının dışında hiçbir dekoltesi yok. Dekolte yerini pırıltıya bırakmış.


Bence açık renk olan çok daha güzel. Anastasia Ashley de sanıyorum benim gibi düşünenlerden.


Sherri Hill - 2849

Son olarak tabi ki en çok beğendiğim model bir eşine daha rastlayabileceğimi düşünmüyorum ve kesinlikle almalıyım.



Rengi, kesimleri, pul işlemeleri herşeyi ile bu elbiseye aşık oldum diyebilirim.

0 yorum:

 

Kadına Özgü Copyright © 2012